Monday, September 7, 2015

შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები

კვლ.X.1.მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.  
      შედეგი  თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         განსაზღვრავს და აყალიბებს კვლევის მიზანს;
·         განსაზღვრავს  შესაბამისი ინფორმაციის  მოძიების წყაროებს;
·          გამოთქვამს არგუმენტირებულ   მოსაზრებას/ვარაუდს;
·         განსაზღვრავს  მონაცემების  მოპოვების გზებს (მაგ., ცდით, საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის მოძიებით);
·         განარჩევს მუდმივ და ცვლად (დამოკიდებულ, დამოუკიდებელ) პარამეტრებს;
·       
·         განსაზღვრავს მონაცემების აღრიცხვის ფორმებს (ცხრილები, გრაფიკები, სიები, ფოტოები, ჩანაწერები).



კვლ.X.3.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო   საშუალების  გამოყენებით.
                
შედეგი  თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         იყენებს სხვადასხვა ხერხს  (დიაგრამებს, ცხრილებს, გრაფიკებს, სიებს) მონაცემთა წარმოსადგენად;
·         იყენებს საინფორმაციო-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს თვისბრივი და რაოდენობრივი მონაცემების დასამუშავებლად და წარმოსადგენად.


No comments:

Post a Comment